måndag 3 december 2012

DETTA SKULLE VARIT EN RUBRIK ..

Hej på det senaste har jag inte vetat vad jag ska skriva om jag behöver HJÄLP  så nu kommentera massor och skriv vad jag ska skriva om.


                                                 LITE KORT OM HELGEN



  Hej i lördags hade jag Z hon var verkligen jätte duktig jag red ut tillsammans med Lovisa
Lovisa red Debby .  
Zofine trippa inte en enda gång, så då blev jag glad :) men sen när vi  hade kommit en bit så kom det massa granar och sadeljorden var inte spänd så jag fick en gren av granen rakt i ansiktet och ramla ner men jag skada mig inte ... Men jag är ju så osmidig så jag kom inte ens upp på Z men då fick jag lite hjälp av en annan :)  stackars  Lovisa som fick försöka hjälpa mig upp... :)  Senare på kvällen kom min syster hem från Åre och skulle säga hej det var super mysigt vi åt taccos och spelade ett spel.

Nu längtar jag till julen fast inte all snö fy jag gillar verkligen inte snö.
Så nu får ni lägga in massa komentarer så jag kan få lite nya tankar om vad jag ska skriva. 
 Det kanske kommer lite mer bilder senare :)






massa kramar hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar